Polityka prywatności

W niniejszym oświadczeniu dotyczącym polityki prywatności informujemy Państwa o tym, jakie dane osobowe przetwarzamy, gdy odwiedzają Państwo naszą stronę internetową oraz jakie przysługują Państwa prawa. Dlatego prosimy o uważne przeczytanie poniższych informacji.

Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Obejmują one na przykład Państwa imię i nazwisko, adres i dane kontaktowe lub adres e-mail.

Przetwarzanie oznacza dowolną operację lub serię operacji wykonywanych za pomocą lub bez pomocy zautomatyzowanych procedur w odniesieniu do danych osobowych, takich jak gromadzenie, rejestrowanie, organizowanie, sortowanie, przechowywanie, dostosowywanie lub zmienianie, odczytywanie, odzyskiwanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez transmisję, rozpowszechnianie lub dowolną inną formę dostarczania, uzgadniania lub łączenia, ograniczania, usuwania lub niszczenia.

Osoba, której dane dotyczą, to każda zidentyfikowana lub możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna, której dane osobowe są przetwarzane przez osobę odpowiedzialną za przetwarzanie.

Podmiot odpowiedzialny lub „osoba odpowiedzialna za przetwarzanie” oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, instytucję lub inny organ, który samodzielnie lub wspólnie z innymi decyduje o celach i środkach przetwarzania danych osobowych.

Użytkownicy to wszystkie kategorie osób, których dotyczy przetwarzanie danych. Należą do nich nasi partnerzy biznesowi i inne osoby odwiedzające naszą stronę internetową.

W odniesieniu do zastosowanych terminów odwołujemy się również do definicji zawartych w art. 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Zastosowane terminy, takie jak „użytkownik”, należy rozumieć jako neutralne pod względem płci.

 
1. Nazwa i adres podmiotu odpowiedzialnego
 

BioHorizonsCamlog Sp. z o.o.
ul. Tadeusza Czackiego 15/17
00-043 Warszawa
Polska

Kontakt:
+800 02800000

Info.pl@camlog.com

 
2. Inspektor ochrony danych osobowych
 

Mogą Państwo skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem e-mail Info.pl@camlog.com lub za pośrednictwem naszego adresu pocztowego z dopiskiem „Do: Inspektora ochrony danych osobowych”.


3. Przetwarzanie danych osobowych


3.1. Odwiedzanie naszej strony internetowej

3.1.1. Zakres przetwarzania danych
Gdy odwiedzają Państwo naszą stronę internetową, ze względów technicznych Pana/Pani przeglądarka przesyła pewne dane do naszego serwera internetowego. Dotyczy to następujących danych (tzw. plików dziennika serwera):

  • Adres IP
  • Data i godzina zapytania
  • Różnica strefy czasowej w stosunku do średniego czasu Greenwich (GMT)
  • Treść zapytania (konkretna strona)
  • System operacyjny i jego status dostępu / kod statusu HTTP
  • Ilość przesłanych danych
  • Strona internetowa, z której pochodzi żądanie („adres URL odsyłający”)
  • Przeglądarka, język i wersja oprogramowania przeglądarki
 

3.1.2. Cel przetwarzania danych

Przechowywanie tych danych w plikach dziennika jest niezbędne do zapewnienia funkcjonalności strony internetowej. Pomagają nam one zoptymalizować działanie strony internetowej i zapewnić bezpieczeństwo naszych systemów informatycznych.

3.1.3. Podstawa prawna przetwarzania danych
Gromadzimy te dane na podstawie naszego uzasadnionego interesu w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f RODO, aby mieć zdolność do wyświetlania naszej strony internetowej i zagwarantowania jej bezpieczeństwa.

3.1.4. Czas przechowywania
Informacje w plikach dziennika są przechowywane przez maksymalnie siedem dni ze względów bezpieczeństwa (np. w celu zbadania niewłaściwego użycia lub oszustwa), a następnie są usuwane. Dane, których dalsze przechowywanie jest wymagane do celów dowodowych, nie są usuwane do czasu ostatecznego wyjaśnienia danego zdarzenia.

3.1.5. Możliwość wniesienia sprzeciwu i usunięcia danych
Gromadzenie danych w celu udostępnienia strony internetowej i ich przechowywanie w plikach dziennika jest absolutnie konieczne ze względów technicznych. Z tego względu użytkownik nie ma możliwości wniesienia sprzeciwu.


3.2. Formularz kontaktowy i kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej

3.2.1. Zakres przetwarzania danych
Jeżeli skorzysta Pan/Pani z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej, zostaną nam przekazane następujące dane:
zwrot grzecznościowy*, tytuł, imię*, nazwisko*, adres e-mail*, numer telefonu, ulica, kod pocztowy, miasto, kraj*, nazwa gabinetu/laboratorium, zawód*, treść wiadomości*. Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Może Pan/Pani również skontaktować się z nami za pośrednictwem podanych przez nas adresów e-mail, zależnie od Pana/Pani zapytania. W takim przypadku przetwarzane będą dane osobowe nadawcy przesłane wraz z wiadomością e-mail. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie do przetworzenia wiadomości i realizacji Państwa zapytania.

3.2.2. Cel przetwarzania danych
Przetwarzanie danych osobowych pomaga nam w nawiązaniu kontaktu. Pozostałe dane osobowe przetwarzane podczas procesu wysyłania (np. adres IP, data, godzina) są wykorzystywane do zapobiegania niewłaściwemu korzystaniu z formularza kontaktowego oraz do zapewnienia bezpieczeństwa naszych systemów informatycznych.

3.2.3. Podstawa prawna przetwarzania danych
Jeżeli użytkownik kontaktuje się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poczty elektronicznej, jego dane są przetwarzane w celu odpowiedzi na prośbę o kontakt i jej opracowania zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO: w przypadku kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej stanowi to również niezbędny prawnie uzasadniony interes w przetwarzaniu danych.

3.2.4. Odbiorca przetwarzania danych
Jeżeli skontaktuje się Pan/Pani z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poczty elektronicznej, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez odpowiednie działy wewnętrzne odpowiedzialne za daną sprawę.

3.2.5. Czas przechowywania
Przechowywane przez nas dane zostaną usunięte niezwłocznie po tym, jak przestaną być potrzebne do zamierzonego celu i nie będą podlegać prawnemu obowiązkowi przechowywania. Obowiązek przechowywania danych wynika z przepisów prawa handlowego i podatkowego.

3.2.6. Możliwość wniesienia sprzeciwu i usunięcia danych
Ma Pan/Pani możliwość wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Jeżeli skontaktuje się Pan/Pani z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, może Pan/Pani w każdej chwili wyrazić sprzeciw wobec przechowywania Pana/Pani danych osobowych. W takim przypadku dalsza komunikacja z Panem/Panią nie będzie możliwa.

Jeżeli chce Pan/Pani wycofać swoją zgodę, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na następujący adres marketing.pl@camlog.com. Wszystkie dane osobowe przechowywane w ramach kontaktu z nami zostaną wówczas usunięte.

3.3. Edukacja

3.3.1. Zakres przetwarzania danych
Może Pan/Pani zarejestrować się na wydarzenia online. Gdy się Pan/Pani zarejestruje, zostaną nam przekazane następujące dane:

Dane gabinetu/laboratorium:
nazwa gabinetu/laboratorium*, kod pocztowy*, numer klienta (jeżeli jest dostępny), miasto*, ulica/adres*, kraj*. Dane uczestnika: zwrot grzecznościowy*, zawód, tytuł, imię*, nazwisko*, e-mail*, numer telefonu, treść wiadomości. Typy danych oznaczone * są polami obowiązkowym.

3.3.2. Cel przetwarzania danych
Dane są przetwarzane w celu rejestracji, organizacji i realizacji wydarzeń oraz ich monitorowania.

3.3.3. Podstawa prawna przetwarzania danych
Przetwarzamy dane inwentaryzacyjne (np. nazwiska i adresy, a także dane kontaktowe), dane umowne (np. informacje o zarezerwowanym wydarzeniu, zamówieniu i fakturze) w celu wypełnienia naszych zobowiązań umownych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

3.3.4. Odbiorca przetwarzania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez odpowiednie działy wewnętrzne odpowiedzialne za monitorowanie wydarzenia. Pana/Pani dane mogą zostać przekazane usługodawcom lub partnerom współpracującym w zakresie organizacji i realizacji wydarzenia.

3.3.5. Czas przechowywania
Przechowywane przez nas dane zostaną usunięte niezwłocznie po tym, jak przestaną być potrzebne do zamierzonego celu i nie będą podlegać prawnemu obowiązkowi przechowywania. Obowiązki w zakresie przechowywania danych wynikają z wymogów handlowych i podatkowych.

3.3.6. Możliwość wniesienia sprzeciwu i usunięcia danych
Dane przetwarzane w związku z zamówieniem podlegają obowiązkowi przechowywania wynikającemu z wymogów handlowych i podatkowych. W związku z tym nie ma możliwości wyrażenia sprzeciwu.

3.4. Pliki cookie

3.4.1. Zakres przetwarzania danych
Nasza strona internetowa używa plików cookie. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są przechowywane na Pana/Pani komputerze, gdy odwiedza Pan/Pani naszą stronę internetową. Pliki cookie nie uszkadzają Pana/Pani komputera i nie zawierają żadnego złośliwego oprogramowania, takiego jak wirusy. Pliki cookie zawierają charakterystyczny ciąg znaków, który umożliwia jednoznaczną identyfikację przeglądarki, gdy ponownie odwiedzi Pan/Pani stronę internetową. Określone elementy naszej strony internetowej wymagają, aby przeglądarka wywołująca mogła zostać zidentyfikowana również po zmianie strony.

Nie odbywa się to poprzez osobiste powiązanie z Panem/Panią, ale poprzez przypisanie numeru identyfikacyjnego do pliku cookie („identyfikator pliku cookie”). Nie dokonujemy powiązania identyfikatora pliku cookie z Pana/Pani imieniem i nazwiskiem, adresem IP lub podobnymi danymi, co umożliwiłoby powiązanie plików cookie z Panem/Panią.

Ta strona internetowa wykorzystuje tymczasowe i trwałe pliki cookie.

a) Tymczasowe pliki cookie są usuwane automatycznie, gdy zamyka Pan/Pani przeglądarkę. Dotyczy to w szczególności tak zwanych sesyjnych plików cookie. Przechowują one identyfikator sesji, który umożliwia powiązanie różnych żądań z Pana/Pani przeglądarki ze wspólną sesją. Po powrocie na naszą stronę internetową Pana/Pani komputer będzie mógł zostać ponownie rozpoznany. Sesyjne pliki cookie są usuwane po wylogowaniu się lub zamknięciu przeglądarki.

b) Trwałe pliki cookie są usuwane automatycznie po upływie określonego czasu, który może się różnić w zależności od pliku cookie. Może Pan/Pani usunąć pliki cookie w dowolnym momencie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.

3.4.2. Cel przetwarzania danych
Używamy plików cookie, aby nasza strona internetowa była atrakcyjna i przyjazna dla użytkownika oraz aby ją ulepszyć i przyspieszyć zapytania. Określone elementy naszej strony internetowej wymagają, aby przeglądarka wywołująca mogła zostać zidentyfikowana i rozpoznana również po zmianie strony.

3.4.3. Podstawa prawna przetwarzania danych
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przy użyciu technicznie niezbędnych plików cookie jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

3.4.4. Czas przechowywania
Tymczasowe/sesyjne pliki cookie są usuwane natychmiast po zamknięciu przeglądarki. Trwałe pliki cookie są usuwane automatycznie po upływie określonego czasu.

3.4.5. Możliwość wniesienia sprzeciwu i usunięcia danych
Jako użytkownik ma Pan/Pani pełną kontrolę nad korzystaniem z plików cookie. Poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej może Pan/Pani sprawić, że pliki cookie nie będą w ogóle zapisywane lub że będą automatycznie usuwane po zakończeniu sesji przeglądania. W tym celu należy wybrać opcję „Nie akceptuj plików cookie” w ustawieniach przeglądarki. W przeglądarce Microsoft Internet Explorer należy wybrać „Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność > Ustawienia”; w przeglądarce Firefox należy wybrać „Narzędzia > Ustawienia > Prywatność > Pliki cookie”. Jeżeli korzysta Pan/Pani z innej przeglądarki internetowej, prosimy zapoznać się z funkcją pomocy danej przeglądarki, aby uzyskać instrukcje dotyczące zapobiegania zapisywaniu plików cookie oraz ich usuwania. Prosimy jednak pamiętać, że w takim przypadku może nie być możliwe korzystanie ze wszystkich funkcji naszej strony internetowej.

3.5. Analiza sieci

3.5.1. Zakres przetwarzania danych
Na naszej stronie internetowej korzystamy z Google Analytics, usługi analizy sieci firmy Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, Stany Zjednoczone. („Google”). Google analizuje w naszym imieniu korzystanie przez Pana/Panią z naszej strony internetowej. W tym celu używamy plików cookie i innych funkcji. Czym są pliki cookie i jak można je usunąć, opisaliśmy w rozdziale „Pliki cookie” powyżej.

Informacje zebrane przez Google na temat korzystania przez Pana/Panią z tej strony internetowej (np. odwiedzane strony) są przesyłane na serwer Google w USA, tam przechowywane i analizowane, a wyniki są nam udostępniane w formie zanonimizowanej. Na naszej stronie internetowej korzystamy z anonimizacji IP oferowanej przez Google. W tym procesie Google skróci wcześniej Pana/Pani adres IP w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub innych państwach-sygnatariuszach Traktatu ustanawiającego Europejską Wspólnotę Gospodarczą. Google posiada certyfikat Tarcza Prywatności UE-USA, który zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych w firmie Google w USA.

3.5.2. Cel przetwarzania danych
Google wykorzystuje te informacje w naszym imieniu w celu oceny korzystania z naszej strony internetowej i tworzenia raportów dotyczących aktywności na naszej stronie internetowej. Pozwala nam to poprawić Pana/Pani wrażenia z korzystania z naszej strony internetowej, a także zwiększyć jej przyjazność dla użytkownika.

3.5.3. Podstawa prawna przetwarzania danych
Nasz uzasadniony interes w przetwarzaniu danych przez usługę Google Analytics opiera się na wyżej wymienionych celach. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

3.5.4. Czas przechowywania
Sesje są zamykane po upływie określonego czasu. Z reguły sesje są zamykane po 30 minutach bez aktywności. Maksymalny okres przechowywania plików cookie wynosi dwa lata.

3.5.5. Możliwość wniesienia sprzeciwu i usunięcia danych
Adres IP przekazany przez Pana/Pani przeglądarkę nie będzie łączony przez Google z innymi danymi. Może Pan/Pani zapobiec zapisywaniu plików cookie poprzez odpowiednie ustawienie oprogramowania przeglądarki zgodnie z opisem w rozdziale „Pliki cookie” powyżej. Ponadto może Pan/Pani zapobiec rejestrowaniu danych generowanych przez pliki cookie i związanych z korzystaniem przez Pana/Panią ze strony internetowej przez Google, jak również przetwarzaniu tych danych przez Google, pobierając i instalując wtyczkę do przeglądarki dostępną pod poniższym linkiem. https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Jeżeli chce Pan/Pani uniemożliwić usłudze Google Analytics gromadzenie Pana/Pani danych w przyszłości, gdy będzie Pan/Pani odwiedzać naszą stronę internetową przy użyciu różnych urządzeń (w szczególności urządzeń mobilnych, takich jak smartfony lub tablety), musi Pan/Pani zastosować opcję rezygnacji na wszystkich używanych systemach. Prosimy kliknąć poniżej, aby umieścić plik cookie rezygnacji.

Prosimy umieścić plik cookie rezygnacji dla usług Google.

Proszę pamiętać, że ten plik cookie rezygnacji uniemożliwia analizę internetową tylko, jeżeli nie został on usunięty. Więcej informacji na temat Google Analytics można znaleźć w Warunkach korzystania z Google Analytics, Zasadach bezpieczeństwa i polityce prywatności Google Analytics, a także w oświadczeniu dotyczącym polityki prywatności Google.


4. Bezpieczeństwo danych
 

Stosujemy środki techniczne, umowne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych przy użyciu najnowocześniejszych technologii. W ten sposób zapewniamy, że przepisy prawa o ochronie danych, w szczególności ogólne rozporządzenie o ochronie danych, są przestrzegane, a przetwarzane przez nas dane są chronione przed zniszczeniem, utratą, zmianą i nieuprawnionym dostępem. Te środki bezpieczeństwa obejmują również szyfrowaną transmisję danych między Pana/Pani przeglądarką a naszymi serwerami. Prosimy zwrócić uwagę, że szyfrowanie SSL w celu transmisji przez internet jest aktywowane tylko, jeżeli w oknie przeglądarki na dolnym pasku menu pojawi się symbol klucza, a adres zaczyna się od www. SSL (Secure Socket Layer) chroni transfer danych przed nielegalnym dostępem do danych przez osoby trzecie przy użyciu technologii szyfrowania. Jeżeli opcja ta nie jest dostępna, może Pan/Pani również zrezygnować z przesyłania określonych danych przez internet.


5. Ujawnianie danych osobom trzecim
 

Dane będą ujawniane stronom trzecim wyłącznie zgodnie z wymogami prawnymi. Ujawniamy dane użytkownika stronom trzecim tylko w razie potrzeby do celów umownych, np. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, jeżeli jesteśmy do tego prawnie zobowiązani (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) lub na podstawie uzasadnionych interesów zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ekonomicznego i skutecznego prowadzenia naszej działalności.

W ramach przetwarzania zamówień zgodnie z art. 28 RODO korzystamy z usług podwykonawców, w szczególności w zakresie obsługi, utrzymania i hostingu strony internetowej oraz naszych systemów informatycznych. Podjęliśmy odpowiednie środki prawne, a także odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia ochrony danych osobowych zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa.


6. Zewnętrzne usługi i treści na naszej stronie internetowej
 

Umieszczamy na naszej stronie internetowej linki do zewnętrznych usług lub treści. Następuje to zgodnie z naszym uzasadnionym interesem w zakresie analizy, optymalizacji i ekonomicznego funkcjonowania naszej oferty internetowej w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Podczas korzystania z takiej usługi lub wyświetlania treści stron trzecich ze względów technicznych dane komunikacyjne, takie jak data, godzina i adres IP, są wymieniane pomiędzy Panem/Panią a odpowiednim dostawcą. W szczególności dotyczy to Pana/Pani adresu IP, który jest wymagany do wyświetlania treści w Pana/Pani przeglądarce.

Istnieje możliwość, że dostawca odpowiednich usług lub treści może przetwarzać Pana/Pani dane do własnych celów. Ponieważ jednak nie mamy wpływu na dane gromadzone przez osoby trzecie i ich przetwarzanie, nie możemy udzielić żadnych wiążących informacji na temat celu i zakresu przetwarzania Pana/Pani danych. W celu uzyskania dalszych informacji na temat celu i zakresu gromadzenia i przetwarzania Pana/Pani danych, prosimy o zapoznanie się z informacjami na temat ochrony danych dostarczonymi przez dostawców zintegrowanych przez nas usług lub treści, którzy w każdym przypadku są odpowiedzialni za przestrzeganie przepisów o ochronie danych. Zawierają one również dalsze informacje na temat przetwarzania danych i możliwości wniesienia sprzeciwu.

6.1. Wtyczki mediów społecznościowych

Obecnie korzystamy z następujących wtyczek mediów społecznościowych: Facebook, LinkedIn, Instagram, Google Maps i YouTube. Gdy odwiedza Pan/Pani naszą stronę internetową, co do zasady żadne dane osobowe nie są ujawniane dostawcom wtyczek. Dostawcę wtyczki mediów społecznościowych można rozpoznać po odpowiednim logo. Umożliwiamy Panu/Pani bezpośrednią komunikację z dostawcą wtyczki za pomocą przycisku. Wtyczki te domyślnie zbierają od Pana/Pani dane i przesyłają je na serwery odpowiedniego dostawcy. Podczas wywoływania strony, która integruje wtyczki mediów społecznościowych, są one początkowo dezaktywowane. Dopiero kliknięcie odpowiedniego symbolu/logo dostawcy spowoduje aktywację odpowiedniej wtyczki, a tym samym wyrazi Pan/Pani zgodę na przekazywanie Pana/Pani danych do danego dostawcy i odpowiednie ich zapisywanie (w przypadku dostawców amerykańskich w USA). Jeżeli jest Pan/Pani członkiem jednej z wymienionych sieci społecznościowych i jest Pan/Pani zalogowany(-a) do sieci społecznościowej podczas wizyty na naszej stronie internetowej, Pana/Pani dane i informacje o Pana/Pani wizycie na tej stronie internetowej mogą zostać połączone z Pana/Pani profilem w sieci społecznościowej po kliknięciu odpowiedniego logo dostawcy mediów społecznościowych.

Ponieważ dostawca wtyczki gromadzi dane, w szczególności za pośrednictwem plików cookie, zalecamy wylogowanie się z konta danego dostawcy mediów społecznościowych przed aktywacją przycisku mediów społecznościowych i usunięcie wszystkich plików cookie za pomocą ustawień bezpieczeństwa przeglądarki, jeśli nie chce Pan/Pani, aby informacje były przekazywane do dostawcy mediów społecznościowych. Nie mamy wpływu na gromadzone dane oraz procesy przetwarzania danych i nie jesteśmy świadomi pełnego zakresu gromadzenia danych, celów przetwarzania ani okresów przechowywania danych przez dostawców wtyczek mediów społecznościowych. Nie posiadamy również informacji na temat usuwania danych zgromadzonych przez dostawcę wtyczki.

Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji na temat zakresu, rodzaju i celu przetwarzania danych oraz praw i opcji ustawień w celu ochrony Pana/Pani prywatności, prosimy zapoznać się z informacjami o ochronie danych odpowiedniego dostawcy mediów społecznościowych. Można je znaleźć pod następującymi adresami:

 
7. Państwa prawa
 

Jeśli przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe, jest Pan/Pani osobą, której dane dotyczą, w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) i przysługują Panu/Pani następujące prawa wobec nas w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych:

  • prawo do informacji (art. 15 RODO)
  • prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO)
  • prawo do usunięcia danych (art. 17 RODO)
  • prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO)
  • prawo do przeniesienia danych (art. 20 RODO)
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO)
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych (art. 77 RODO)
 
8. Zmiany w oświadczeniu dotyczącym polityki prywatności


Zastrzegamy sobie prawo do zmiany oświadczenia dotyczącego polityki prywatności w celu dostosowania do zmienionej sytuacji prawnej lub w przypadku zmian w usłudze bądź przetwarzaniu danych. Dotyczy to jednak wyłącznie oświadczeń dotyczących przetwarzania danych. Jeżeli wymagane są zgody użytkowników lub jeśli elementy składowe oświadczenia dotyczącego polityki prywatności zawierają postanowienia dotyczące stosunku umownego z użytkownikami, zmiany będą mogły zostać dokonane wyłącznie za zgodą użytkowników.

 

Prosimy regularnie sprawdzić treść oświadczenia dotyczącego polityki prywatności.

(Z dnia 09-12-2024)